許冠傑隨筆

Wan Leung Wong
3 min readApr 13, 2020

好日都唔講許冠傑, 而家就一堆許冠傑, 之後就話佢維穩, 英帝國下的粉飾太平象徵之類. 其實有幾多人真係有睇過D歌詞? 我80年代初出世, 因為屋企人中意許冠傑, 我係聽許冠傑大. 許冠傑有堆市井歌係屌9D衰人同仆街, 好過癮. 但我好中意佢一堆香港情懷的歌, 歌裡面感受到, 佢真係好中意香港, 但有一份無奈感, 這份無奈感, 就係1997.

洋紫荊 結尾 “願明天香港 也是天堂, 定能看得見 一點曙光” 已明示香港未來無曙光.

同舟共濟 係最多人唔識聽的一首歌. 我去英國留學時期, 對 許冠傑, 林子祥, 同BEYOND的歌感受好深. 有一些歌的感受, 係必需去外國自己一個靜靜深思時, 才會有感覺. 香港太嘈, 好難有時間靜一靜思考. 鐵塔凌雲, 當你一個人靜靜地, 在旅遊區的CAFE一路聽一路睇住D人, 就會明.

同舟共濟, 歌詞, “香港是我心,一顆不變心,實在極不願,移民外國做二等公民,必須抱著信心,把基礎打穩,盡力地做我本份,定能突破戰勝黑暗。”
二等公民, 唔係真正的二等公民, 而係你能力就算係幾勁, 華人去到某一個位就好難再上去, 這個係現實. 但點解實在極不願, 都要移民? 因為香港沉沒.
重要係 “盡力地做我本份,定能突破戰勝黑暗。”
歌詞 “破鏡明日定會重圓,時局定必得好轉,懷著希冀,…

--

--

Wan Leung Wong

Backend Software and System Engineer. Free software enthusiast. Internet Freedom supporter